miércoles, 4 de diciembre de 2013

An Expo エキスポ Una Feria معرض

 On one of Shauna's first nights, we went to the Jumbo Wine and Deli Expo near our house.   It was pretty incredible!  We got to sample a ton of wines, cheeses, chocolates, coffee, beers and cocktails.  We had a blast collecting free samples and enjoyed a free concert at the end of the night.  To quote Koichi, it was like Disneyland for adults!

シャーナさんが着いて数日後の夜、アパートの近くのジャンボ*ワインとデリーのエキスポに行きました。素晴らしかったです! たくさんワイン、チーズ、チョコレート、コーヒー、ビールとカクテルを試食しました。無料の見本をいっぱい配っていて、あとコンサートで楽しみました。浩一さんによると大人のディズニーランドみたいでした!


無料コンサート Free concert
Shauna's first green Coke シャーナさんの始めての緑のコーラ 
Our booty 私達の宝物


No hay comentarios:

Publicar un comentario