lunes, 9 de diciembre de 2013

Port Piramides ポートピラミッド Puerto Pirámides بويرتو بيراميديس



After a brief layover in Trelew, we took a bus to the tiny town of Puerto Pirámides on Peninsula Valdez, a Unesco World Heritage site known for its abundance of wildlife.  After the cold and wind of El Calafate, we enjoyed the warmth and sunshine of Puerto Pirámides.  On our first morning, Shauna and I took a walk on the beach.  During our walk we saw multiple whales off shore and a penguin swam right by us!  The people in town were so kind and welcoming, I felt like I was vacationing in my home town.

トレレウ市に短期間滞在したあと、バースでバルデス半島のポートピラミッドという小さい町に行きました。ポートピラミッドは世界自然遺産です。カラファての寒さと風のあと、ポートピラミッドの涼しい天気をエンジョイしました。始めての朝、私とシャーナはビーチを歩いて、クジラとペンギンを見ました。町の人達はとても温かくて親切でした。私の故郷にいるみたいでした。


Crab attack! カニアタック!
Low tide 潮干
Sipping mate マテを飲む
Mate マテ

No hay comentarios:

Publicar un comentario