miércoles, 23 de octubre de 2013

Movie 映画 Película فيلم


Yesterday, Koichi and I went to see the Argentine movie, Samurai.  It's about a young Japanese man living in Argentina in 1879.  The movie was great!  (We bought a copy if you want to see it.)  I was a little nervous watching it though, because the main actor was sitting right behind us in the theater!  :-O

昨日私は浩一さんと一緒に「さむらい」とい言うアルゼンチンの映画を見に行きました。この映画は、1897年にアルゼンチンに住んでいる日本人の男の話です。素晴らしかったので、DVDを買いました!見るときに、少しどきどきしていました、俳優さんが私のうしろに座っていましたから! (・。・;)



No hay comentarios:

Publicar un comentario