miércoles, 20 de noviembre de 2013

Bariloche バリローチェ باريروتشي

Home, sweet home!  Last week, we flew to Bariloche, a northern Patagonian town known for it's large, indigo lakes nestled among impressive, snow-covered peaks.  It's a popular skiing spot in the winter.  Since November is spring here, we avoided the snow (although most people we talked to seemed to believe Boston got more than Bariloche).  Instead of white, snow-covered streets, we found a landscape covered in yellow retama, a flowering bush found in great abundance in the region.  Although we didn't do any skiing, we enjoyed walking, hiking, kayaking, boating and the very athletic activity of eating locally-made chocolate.   Enjoy the pictures!

ただいま帰りました! 先週飛行機でバリローチェという北パタゴニアの町に行きました。この町の大きくて青い湖と高い雪山は有名です。冬に人々はバリローチェにスキーをしに行きます。しかし十一月は春ですから、雪がありませんでした(でも実はみんながボストン市のほうが雪が降る町だと言いました!)白い雪がありませんでしたが、黄色い花はどこにもありました!この「レタマ」という花は十一月によく咲きます。スキーをしなかったので、山と町の散策とカヤックをして、船にも乗りました。たくさんの運動のあとに、地場チョコレートをいっぱい食べました!写真を楽しんでください!

الاسبوع الماضي ذهبنا إلى مدينة باريلوتشي في شمال باتاغونيا. البحيرات الكبيرةو الزرقاء و الجبال الطويلةوالجميلة في تلك المنطقة مشهورة جدا. في الشتاء يأتي كثير من التاس لتتزلج, ولكن كما نعن في الفصل الربيع, ما كان ثلج على العرض, ولكن بدلا من ذلك كان في زهرات كثيرة لونها صفراء. ما قدرنا على التزلج, ولكن مشينا في الغابة وذهبنا التجديف وأكلنا شوكولا كثيرة! ها هي الصور       

Our hotel  ホテル
View from our hotel room ホテルの部屋からのながめ

Town square with Alpine architecture アルパイン町役所

Retama  レタマ رتم



No hay comentarios:

Publicar un comentario