jueves, 21 de noviembre de 2013

Puerto Pañuelo ポート*パニュエーロ ميناء منديل






In Bariloche, we took a day trip to Puerto Pañuelo and Llao Llao.We hopped on a local bus which dropped us off at a small port surrounded by mountains. We walked for a while until we discovered a trail, trellised by a kind of white bamboo.  The trail lead us to a forest of Arrayanes (Chilean Myrtle for those tree lovers out there), spotted cinnamon colored trees that are actually bushes.  It was a strange and beautiful sight!

バリローチェにいるとき、ポート*パニュエーロとシャオシャオに行きました。バスに乗って、山中の小さいポートに着きました。ちょっと歩いて、小さい道を見つけました。道には珍しくて白い竹がいっぱいありました。道を下って、アラヤネスの森に着きました。アラヤネ (チリのフトモモ科) とはシナモン色の斑点のある木です。不思議な森でした!



 


No hay comentarios:

Publicar un comentario