jueves, 14 de noviembre de 2013

The race track 競馬場 El hipódromo مضمار





Last Saturday, Koichi and I went to the race track, which is only a block or two away from where we live.  It was the day of the National Prize race, and so there were a lot of activities, food stands and even a big concert.  Best of all, everything was free (except for the food, although we did get a free bowl of seafood paella).  As is true at most sporting events, I´m not sure who won, but we had fun and enjoyed watching the horses.

先週の土曜日私と浩一さんは一緒にアパートの近くの競馬場に行きました。 国民賞の競馬でしたので、イベント、出店、コンサートがありました。何より、ほとんど全部がただでした!(食べ物はただではありませんけど、どうかこうかシーフードのパエジャをただでもらいました!) だれか勝ったか知りませんが、とても面白かった、馬をみることをエンジョイしていました。

m(_ _)m   遅くなってすみません  m( _ _)m


 





No hay comentarios:

Publicar un comentario